Thursday, May 6

TEORI KONSPIRASI!



 Gambar sekadar hiasan!!



Apakah ada Konspirasi bila remaja ditembak oleh polis baru baru ini? Pada mulanya memang tiada, tapi bila terselit parang dibonet kereta, maka teori ini muncul, benar tak benar aku tak tau, malas nak citer bebanyak...tapi pada pengkonspirasi itu tolong cari idea baru, dah lapok lah idea mengada ngadakan bukti ni...


Apakah ada Konspirasi bila Liverpool tewas pada Chelsea tempoh hari, mula mula tak ada, tapi bila Gol pertama diperolehi dari hantaran kebelakang oleh Gerrad tiba tiba Teori Konspirasi ini muncul , 
Pada aku ini mungkin Teori Konspirasi, tapi berkemungkinan besar juga  Liverpool dan Chelsea mempunyai Teori Kongsi Inspirasi untuk menyekat MU jadi juara liga!



Oh ya bapa Teori Konspirasi Malaysia sedang berjuang di Makhamah sekarang...


6 comments:

KaiZeN SHiNoBi said...

erk?

Alynn Notnot said...

dunia ni mcm2 kan?

meo188 said...

apa kaitan dgn air mani?

INDRA QIRANA said...

meo: kat malaysia tak dapat dipisahkan teori konspirasi dengan air mani, aku sangat tak boleh lupa bila tilam ada tompok tompok manja kene usung, burok sungguh he he

INDRA QIRANA said...

kaizen shinobi: ark!

INDRA QIRANA said...

Alynn Notnot: herm itu lah dunia...