Monday, February 15

BERMUKA MUKA!




Argh ini memang aku tak suka! 
Manusia yang bermuka muka!! Depan kita bukan main baik, mengalahkan malaikat, 
belakang kita setan pun bleh salute kat dia ha ha!

Dulu aku selalu berjumpa dengan makhluk macam ni, sekarang dah kurang sikit, pasal dah terkene banyak kali dah!
Dah boleh kenal macam mana makhluk bermuka muka ni...

Ieee!!! Tak selera nak kupas bende ni! Macam selongkar tong sampah! Busuk!!


TAPI AKU SUKA JUGA  BERMUKA MUKA SEKARANG NI!!!

Jangan salah paham lak eh,  aku waras lagi...

maksud aku bermuka muka yang aku suka ialah mereka yang dah pun mengunakan khidmat untuk melukis potret mereka

Sekarang ni dah bermuka muka yang aku lukis...

harap harap lagi banyak muka yang akan tampil untuk dilukis he heeee...


 




 

21 comments:

joegrimjow said...

hakhak
comey

kunjungan dari geng blogger ;-)

joegrimjow said...

pasal manusia ni
jgn am3ek kisah sangt
da nama manusia
ada jahat
ada baik

hati2 dngn si jahat
berbaik dengan si baik
;-)

INDRA QIRANA said...

joegrimjow: he he thanks sudi lawat....tu la dah lali ngan sifat manusia ni he he

meo188 said...

ciri2 org munafik

miss lolly a.k.a luvfareda said...

EMH *


ADA KE ORANG BMUKA2 SBB NAK JAGA PERASAAN ORANG ?

cikTi said...

kamu yg lukis tu?

lawa sgt2,.
mcm real,.

INDRA QIRANA said...

meo: ya bermuka muka adalah ciri munafik.... kene jauhi dari sifat munafik ni...

INDRA QIRANA said...

miss lolly:
yang tu ada jugak, tapi itu lain sikit dari ciri ciri bermuka muka,

tu lebih dari sifat berhati hati misalnyer kalau orang hidang masakan kat kita n then tak sedap,

kemudian dia tanyer sedap ker tak... kita cakap sedappp, atau bleh tahan lah...

dan segala apa yang dicakap berhenti disitu sahaja...

kecuali lah tiba tiba ada orang tanyer kita balik dia masak sedap ker? dan kita cakap tak sedap macam haram...

Arggg tu baru jadi bermuka muka he he he tu pendapat aku ler...

INDRA QIRANA said...

Cik Ti: yer saya lukis sendiri...cantik eh thankssss.. he he

Junita Rafflecia said...

wah..bestnyer pandai melukis...nti leh la lukis potret sy yer..hehe..dl sy ambik seni ms SPM..dpt la A1..tp lukis pemandangan jerk....xpandai nak lukis potret..hehe

INDRA QIRANA said...

Junita Rafflecia:thanks sudi lawat, he he syabas dapat A1 masa saya dapat A3 jer kot...eh betul ker...tapi yang pasti bukan A1 la he hee..

edda(",) said...

santekkkkk

INDRA QIRANA said...

edaaa: thanksss he heee

Kitosia said...

Best tengok teknik warna abg Qirana.Chun woo...X sabar lak nak mulakan karya pertama saya.hehehe..

INDRA QIRANA said...

kitosia: thanks he he..apa pun teruskan bekarya bro he he

-aTie- said...

sungguh org yg bermuka2 ramai yg x suka...atie pun dh byk kali terkena..
cantik potret tuh..tp seirus atie tkut nengok potret..mcm hidup je..hehehe

-->>terima kasih ;)

Khaizarien @ atie Blog

INDRA QIRANA said...

atie: tu la saya mmg anti dengan manusia bermuka muka ni....cantik ehhh, terima kasihhhh..

-aTie- said...

-->>tu la..tapi nyesal skang dh xgune dah...wakakakaka kene truskan idup n amek rezeki yg ade skang ni tuk baiki diri je.. ;)

Khaizarien @ atie Blog

INDRA QIRANA said...

atie: yer kene teruskan hidup, saya lak teruskan bekarya jer laaa he heee

nadz_zura89 said...

nice work...
:-)

Anonymous said...

nice blog, jrg jumpa org ada blog lukisan yg hebat.hehehe..
tp yg org bermuka muka tu mmg truk perangai cmtu, semoga kita semua dijauhkn dr jumpa dgn org cmtu