Thursday, April 8

BERLAPIS LAPISAN!



Ini orang melayu pangil Kuih Lapis, kenapa kuih ni dipangil kuih lapis? Bodohlah kalau tak tau! Pasal dia berlapis lapis lah! Biasanya kuih ni berwarna merah dan putih, dulu masa aku kecik kecik aku panggil kuih ni kuih KL, pasal masa tu aku sokong team bola sepak Kuala Lumpur, he he skang aku sokong Liverpool lak ha ha jangan marah ahhh!

Ahh aku bukan nak cerita pasal kuih lapis ni, lagipon aku dah bertahun tahun tak makan kuih lapis ni, kuih tiau goreng banyaklah aku makan he he.

Alamak!! Tak best ahh citer pasal kuih!!

Apa yang aku nak cerita sebenarnya ialah tentang pelapis!!

Kita kene ada pelapis baik dari apa segi pon, baik guru , pemain bola, pemain badminton, askar, polis, bomba, ustaz, imam alahhhh penat lah taip semua!! Korang senaraikanlah sendiri!!

Pokoknya, kita kene ada pelapis.
Dan komik aku juga mesti kene ada pelapis, abis satu kene kuar satu lagi.



Memandangkan komik aku yang ni, dah kene booking
 Aku kene buat satu lagi komik yang barunyer, kali ni aku buat yang pendeknyer, moga moga boleh siap gak,



Inilah komiknya!
Lapisan pertama


lapisan kedua

dan lapisan ketiga



KOMIK LAPIS AKU!!

APASAL!? TAK SEDAP KER!???

12 comments:

Kitosia said...

huhu,berlapis-lapis gak nak buat komik ni eak.. :)

Kentut said...

- biar berlapis asalkan jgn kempis..

- biar duk top 3 daripada tak masuk top 4..

eh, yg last tu utk blog lain sbnrnya.. salah la pulak.. hu hu.

Zampeada said...

(angkat tangan). cikgu, mana badaknya cucur badak tuh cikgu?

Mohd. Fahmy b. Mohd Hashim said...

projek apa ni bro? ko ni bnyk btol komik, mana aku nk cari komik2 ko ni?

INDRA QIRANA said...

kitosia: haa aku jer yang buat cam tu he he..

INDRA QIRANA said...

kentut: alamak apa ni bro konti lari ni..pi betulkan balik he he

INDRA QIRANA said...

Zampeada :cucur badak?!! mana lak cucur badak? kalau cucur mungkin kat dapur tapi kalau badak kat zoo ada la he he

INDRA QIRANA said...

Mohd. Fahmy b. Mohd Hashim: ala projek underground jer bro, entah publish ker tak tau lagi, doa doakan lah aku berjaya he he...

kak ina kl said...

salam indra..akak panggil kueh flat..
lawa ek lukisan katun kamu..

Zampeada said...

(angkat tangan lagi). cucur atap tak termasuk ke cikgu?

INDRA QIRANA said...

kak ina kl: kuih flat ha ha, thank lukisan biasa biasa jer tu

INDRA QIRANA said...

Zampeada: heee pening la cikgu cam ni cucur atap la plak..