Friday, March 5

PEREMPUAN NAK JADI RATU YANG LAWA, LELAKI NAK JADI RAJA LAWAK!!

Cari cari!! ...come out come out where ever you areeeee....


Haaaaaa tuuuuu diaaaaaaaa!!!!!


Herrmmmm!!  Bagaimana mahu jadi cantikkkkkk bagaimana mahu jadi cantikkkk....


Hoooooooo Hati mau baikkkkk baru boleh jadi cantikkkkkk....

15 comments:

aremierulez/Amirul said...

hahaha...
ade msg mendalam nih...

N A N a t O said...

hahahh...sentap raja lawak baca t.

Aman Wan said...

lawak yg kiut dr raja lawak kepada ratu lawa~! hehe

Aus MeLankoLik said...

hahahaha , comel lol gmbar2 kau..
kekeke...

kire kecantikan dalaman lg pntg la ni .
hehe

meo188 said...

dalaman yg mane nie?

shahrinabd said...

macam mana nak cantikkan hati? kena make up jugak ke? hoho...

Kentut said...

kalau x cantik hati x baik ke? jawap.jawap. he he.

INDRA QIRANA said...
This comment has been removed by the author.
INDRA QIRANA said...

aremierulez: ys mari kita renungkan he he...

INDRA QIRANA said...

NaNato: ha ha biaq diaorg rasa he eh

INDRA QIRANA said...

Aman Wan: hermm he he

INDRA QIRANA said...

Aus MeLankoLik : he he thanks...ya kecantikan dalaman lagi penting...

kalau tak caya tanyer la Fasha Sanda ha ha

INDRA QIRANA said...

meo: alamak berat nak jawab ni, dalaman yang mana satu encik meo maksudkan ni?

INDRA QIRANA said...

shahrinabd: YA kene make up juga, tapi dengan sikap sikap terpuji ehekkk mcm fadhilah kamsah lak aku he he

INDRA QIRANA said...

kentut:maksud aku, muka tak cantik tapi kalau hati baik, automatik kita nampak cantik walaupon muka tak cantik...
(syaratnyer memang kene kenal la, kalau tak kenal lalu tepi jalan, sekali imbas memang ler terdetik kata hati uhhh tak lawa... tapi kita sebagai pemerhati kene lah bersangka baik..baruler kita pon jadi lawa dengan sikap bersangka baik tu, jangan ler sangka orang yang hodoh tu tak baik lak he he)

cth dia, mcm aku la walaupon tak handsome tapi hati baikkk... tiba tiba nampak mcm handsome gak MUAHAHAAAHAAAA!!!!