Friday, February 12

KENANGAN TERINDAH....

Kenangan terindah sentiasa kita kaitkan dengan cinta, Saat yang indah itu tak akan kita lupakan sehinggalah muka penuh dengan kedut seribu atau dah berpuluh puluh cucu cicit terhasil, Kerana apa!?

KERANA KENANGAN TERINDAH TAK mudah untuk kita lupakan


Jadi mahu dengar cerita tentang kenangan terindah itu?




Baiklah, setiap kenangan akan terpahat, kerana apa!!??






Sesuatu yang kita tak jangka, atau  mimpi ngeri kita yang telah menjadi kenyataan.... Oh sorry ini tak indah! tapi tetap terpahat dikalbu!




Apabila sesuatu yang kita lakukan adalah sesuatu yang cool dan hebat, dan kita mendapat sanjungan dari orang ramai! Oh sorry tak pernah langsung berlaku dalam hidup ku!!








Apa saja tentang kematian, orang mati, kucing mati, lesen mati, jam mati, mati kutu, mati akal, Hantu betul ini pun bukan kenangan terindah!!!








Terasa hebat, penyangak mengacu pistol pada kita, dan kita dengan bergayanyer mengelak setiap peluru yang menuju kearah kita!  Celaka betul!! 
Dalam mimpi pun aku tak akan mampu lakukan!









Setiap pembunuhan!! Boleh saja aku terbunuh bukan sahaja dengan pisau dapur tu! Dengan kata kata pedih, dengan pandangan sinis, dengan gaji yang tak cukup, Apa apa jer la!!! Sudah cukup membunuh semangatku!! Argh! Lemah semangat!!








Sesuatu yang terjadi tiba tiba, Persekitaran yang tiba tiba menjadi latar cerita, spontan itu juga sesuatu yang akan meninggalkan memori kan?!







Ibarat sebuah mimpi yang indah, ya itu kenangan yang indah ha ha! Tapi apa pun, mimpi tetap mimpi! Bila terjaga dari mimpi, kata kata 'I am King of the world' lenyap begitu saja yang tinggal hanya si miskin yang tertinggal solat subuh!








Ahhh! Ini sangat erotik, sesuatu yang hangat mana kita boleh lupakan.... Masih segar diingatan aku bejemur tengah panas masa pembarisan disekolah dulu... panas sungguh!! memang susah nak ku lupakan!







My name!! Ya! Nama aku memang susah nak dilupakan....Memang ler!! Siapa yang ada terlupakan nama nyer sendiri!!






>

Ya!! Kalau lah aku punyer follower yang ramai, walaupun sedang busuk berjoging masih ramai mengikutiku... kalau lah ianya satu kenyataaan

ARGHH!! akan menjadi Kenangan Terindah ku!!!

2 comments:

Meooo Comicore Club said...

huhuhuhu.... best jg eh

RABUN said...

meo: lama tak namapk...mana link blog yang asal tu bro?

aku paling suka yang star wars tu..ha ha padan muka luke he he