Wednesday, February 10

Hadiah Sebuah Kesepian!!!


Nak cerita pasal filem Sepi ni ker!?
Oh, rasanya kali ni, tidak kot, Tapi kali ni ada cerita dari aku, 
tapi ceritanya tentang sepi gak...



Dikala aku melayan satu perasaan yang diberi nama sepi, aku menerima satu hadiah dari seseorang, Kotaknyer tidak besar pun, tentu hadiahnyer juga tidak besar juga! Bungukusanyer hanyalah kotak berwarna kelabu, tanpa apa apa yang tertera dikulitnya, jadi ianya tentulah bukan barangan branded pun! Tapi tak kisahlah, sekurang kurangnyer ianya percuma, tanpa aku perlu keluar duit sesen pun, cuma jangan BOM sudah lah!


Jadi aku dengan ragu ragunya pun bukak lah kotak itu!


.... EH!!! Apa bendernyer ni!  Macam buah limau!!
Oh ya!! Kong Si Fat Choi kot!
Tapi aku tak suka buah Limau!



Tiba tiba bende alah tu tersembul keluar keriangan!!! 

Aku terkejut!! Rupanyer aku menerima hadiah yang amat bermakna, Dikala jingga dan kesepian ini aku menerima seorang sahabat yang aku nama kan Si Oren



Dia menjadi peneman aku disaat ini, yang membahagiakan aku, dia sentiasa tersenyum riang tak kira walau apa pun terjadi.... Terima kasih Oren....

4 comments:

rimieilya said...

comelnye..mahu juga blh??

INDRA QIRANA said...

he he ada satu saja, he he

milimilo said...

awat bnde tu mcm senyum sinis je..huhu

INDRA QIRANA said...

milimilo: he he nampak jer sinis dia baik sebenarnyer...