Wednesday, March 21

BEROMBAK RINDU




Perghhh... Layan jiwang nampaknya aku kali ni....



” Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah”.



seperti ayat yang digarap sendiri penulis novel ini, dia juga terpaksa redha dan pasrah dengan bayaran ciputnya untuk filem ini....

Jadi aku pon nak pinjam ayat ni untuk aku, boleh eh kak.....




Sebenarnya Ombak rindu aku bukan untuk Maya karin tapi Ombak rindu ku adalah untuk benda alah kat bawah ni....

Ya Komik!! Buarghahahahaha!!!! Romantik tak aku!!!!?










Ya benar! Ombak rinduku dah membuak buak, jadi aku kene lempiaskan jugak....




Walaupon page ni dah lama aku buat....tapi dah tak larat nak buat detailing jadi aku langkau ko dengan berat hatinya....






dah berkali kali aku cuba ingking secara manual tak jadi jadi jugak, aku cuba buat secara manual bagi merasa kepuasan nikmat sebagai seorang artis....tapi apakan daya cinta tak semestinya bersatu....

jadi kusandarkan saja pada teknologi....






sebelum ini aku belajar dari warna warna kehidupan....tapi warna ku tak pernah matang...

jadi apa kiranya aku mencuba dengan warna kelabu asap pula...

mana tahu ada warna kehidupan dihujung terowong.....





Jadi sepengakhiran ini kata kata bisa menjadi setajam pedang....tapi apakan daya aku bukan pujanga yang bisa menyulam perkataan....

aku insan biasa... aku nukilkan ayat merapu ini sebagai gantinya....





Oh ya sebelum aku melayan tidur dan mimpi ku....aku cuba mentafsirkan ayat puitis ini untuk ku


” Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah”.


Aku redha aku bukan artis komik yang tesohor

tapi aku ikhlas melukis

aku pasrah belum berjaya sebagai komik artis


Tapi menyerah tidak sekali kali.....








0 comments: