Tuesday, March 20

BAGAIMANA KAN KU MULA......


Mari mulakan semula!!!

Bagaimana nak mula?.... Mula kan lah dengan Bismillah



Aku pon dah lupa macam mana nak menulis blog........ sejak lebih setahun yang lepas memulakan hidup sebagai freelance dah lama bebenar aku tak mengupdate...sian aku tengok blog aku yang satu ni dah lah gelap, sunyiiii lak tu....kesian kesian... aku rasa aku kena tukar tamplate ler kasi ceria skit.


Memandangkan aku start update blog maka aku pon start buat balik digital painting aku ni,  tu character kat atas tu  aku tak tau ler setan ker apa? pasal ada tanduk...tapi apa pon mintak Allah melindunggi kita dari kejahatan setan yang akan membelengu kita dengan sifat malas....

cukuplah kot setakat ni warm up dulu...  

Teruskan Bekarya!


2 comments:

Anonymous said...

freelance. mcm menarik je hidup :)

RABUN said...

hidup sebagai freelancer bergantung pada keadaan jugak, yang paling best masa kita tak terikat dengan opis hour ...yang tak bestnyer kene cari job sentiasa, kalau dak bukan menarik tapi terbalik kehidupan nanti hehehe