Friday, August 20

AKU KELUAR DARI PERSARAAN DAN DIA SUDAH ADA DIPASARAN!!



Alhamdullilah, Akhirnya ko keluar juga, jenuh aku cek kat kedai hari hari, rupanya bulan puasa ko muncul, ambil berkat Ramadhan mungkin, 

Secara rasminya, Akhirnya Komik Solo pertama aku berjaya keluar, Indah sungguh saat tu, macam dapat anak baru plak rasanya he hee....


Rupa parasnya



Si Rabun bergaya dengan komiknya



Inti komik



Sungguh tak sangka, akhirnya terhasil gak cita cita aku nak tengok komik aku ada kat rak rak kedai buku. Saat aku sangat kecewa dengan diri aku pasal tak berjaya dalam bidang komik. Rupanya Allah dah makbulkan doa aku. betul betul keluarnya dibulan puasa yang berkat ni. Alhamdulilah.

Oh ya thanks kat Akar Creative yang sudi publish komik aku...

11 comments:

meo188 said...

mesti beli nie!

INDRA QIRANA said...

meo: thanks meo he he

Zampeada said...

meletop!

INDRA QIRANA said...

zampeada: woooo! thanks bro he he

Kitosia said...

Tahniah abg indra..Huhu..Buat banyak2 lagi..Rasanya kat Sungai petani tak sampai lagi nak beli..Huhuhu..All the best abg..

Sang Hangin said...

wuiyoo.. display spek baru tuhh fuuh!!

taniah, taniah. keluarkan lagi karya anda!!

INDRA QIRANA said...

Kitosia: oooo hang duk kat sungai petani rupanya...anyway thanks kito he he

INDRA QIRANA said...

sang Angin: ha ha tu spek baru tu aku tak tau berapa lama jangka hayat dia, dah berapa banyak spek aku jahanamkan he he... ya teruskan bekarya ha ha!

azhar said...

cayalah Rabun!

dalam senyap dah publish komik!
Tahniah!

ok aku akan cari di kedai..
terus memeriahkan persada komik Malaysia!

apa citer?..lama tak dengar khabar..

Kalamtimur said...

syabas tuan Rabun. semoga semangat semakin cerah

Mohd. Fahmy b. Mohd Hashim said...

Rabun, mana mau dpt komik ni.. diam2 kuar komik. Publish under mana ni?