Monday, May 4

CHISSS! JANGAN MEMBAZIR LAH!

Aku selalu kene marah pasal terlalu taksub untuk masuk Charachter Redesign Batlle( CRB) pertandingan dari Pergh. Com.. Banyak gak masa yang aku dah bazirkan untuk semua tu..pasal walau menang banyak pun, bukan dapat duit pon. Tetapi sebagai seorang pelukis aku tak boleh kata sesuatu yang aku lukis itu membazirkan waktu, aku perlu berfikir dengan kreatif! ewahhhh! Jadi untuk menyedapkan hati aku, aku katakan apa yang aku buat untuk meningkatkan skill aku ...walaupun dah bertahun tahun berlatih tahap improvemen tu terlalulah perlahanya...
Dan satu lagi, sebagai alternatifnya apa yang aku buat untuk CRB tu akan aku apllykan untuk komik komik aku yang akan datang (publish ker tak, belakang kira) he he...
sekarang aku tgh buat komik yang ni

ceritanya berkaitan ngan makhluk asing..huuuuu aku ngantuk besok besok aku edit balikkk...

8 comments:

Kalamtimur said...

pasti menarik komik ni, angling dan artwok berbisa

INDRA QIRANA said...

thanks he he tgh kumpul semangat menyiapkanya...

meo188 said...

semngtlah encik rabun...

afundi rabun

INDRA QIRANA said...

pasti semangat...he heee dan terus bekarya

ajie said...

makin dasyat work ko sekrg haa...

aku jerla..stroke dah ilang dibawa angin malam...haha

INDRA QIRANA said...

wooo mana leh lupa artwork final degree show tu...penaklukan jepang.. ko punyai stroke klasik apo ..teruskan bekarya he he

ajie said...

haha..ingat lagi ko erk...wakakaka...

ada masa, layan karikatur jer skrg ni...huhu

INDRA QIRANA said...

waaa layan karikatur la plak..cayok ahhh yg paling penting teruskan bekarya bro