Thursday, June 19

MAKAN IKAN DENGAN BERSENINYA



Kalau bidang muzik sifunya adalah M. Nasir...

Kalau Bidang buku kanak kanak, Yusof Gajah lah orangnya....



lepas terbaca status Pak Yusof... kepala aku macam kena ketuk.. 

 Sebenarnya dah lama aku sedar... Ibarat orang yang baru bangun tidur cuma masih mamai... kalau kena ketuk pasti lagi segar dan ha pening kan.

Secara kebetulan Status itu kena pada isu kehidupan aku pada ketika ni...

Secara kebetulan aku dah pon mulakan langkah langkah yang ada...



Kalau diterima mungkin ni akan jadi buku kelak...






Aku dah lama usha buku ni, Tapi baru semalam dapat belek2 isinya, ...walaupon bukunya bukan ditulis oleh pakar motivasi melayu islam tapi aku rasa isinya memang menarik... Jadi aku perlu tunggu poket ada isi aku akan beli..Insya Allah.


Aku nak befikir secara positif... mungkin boleh saja...Allah ada, aku tak perlu risau..

Tinggal lagi alangkah indahnya dunia ini jika majikan juga befikir secara positif memberi upah kepada pelukis dengan selayaknya dan tepat pada waktunya tidak akan sekali kali  membankrupkan syarikat mereka




1 comments:

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA