Saturday, May 12

SEPARUH NYAWA MENAHAN GATAL






Memandangkan aku masih dibayangi Arpril yang malang ianya terus menganjak 12 hari dibawa sekali kesan kesanya bersama aku dibulan May..... 

Terbelengu irama aku sebentar dari semangat ingin All out di bulan ni, jadi slow skit...manakan tidak, badan aku dah bertompok tompok kalau tompok tompok merah jambu ( err maksud aku Ruam Panas ) , ni bercantum aku dah boleh jadi Pink panther!!




Nampak tak ruam ruam kat situ....



Dah dua kali aku jumpa doktor melayang duit aku dekat seratus lebih....Sekali inject, terus aku pengsan satu hari macam orang tak tidur sebulan mengantuk yang amat..... Kemudian jadi balik kali ni dia menyerang dengan lebih rakus dan gataiiiiiii sekali.... Jumpa Doktor sekali lagi tak ada injet, bagus lah malas aku nak tunjuk bontot lagi kat doktor eh!
 Masalahnya tiap kali makan ubat tiap kali tu jugak lah aku mengantuk hu!!


 Boring ahh cerita pasal sakit!!
 Jom cerita pasal virus lak...memandangkan Cerita ruam panas aku ni kira ada bau bau bacang ngan virus, bakteria, sains dan mahkluk asing ... 

Meh kita citer pasal game yang seumpamanya... Pernah main game Half Life? 
Aku pernah!! Game ni adalah game terbaik pernah aku main...jap berapa game yang aku main sebelum ni....half life, max payne...ermmm ermmmm ha fifa EA sport keh keh, Tak banyak patutlah melekat betul memori aku ngan game ni, dan yang paling best aku tersekat dan tak pernah habis main game ni, sungguh tak pro aku ni!!..... 

 Lagi satu aku sangat suka ngan Character dia ni...cuba ko bayangkan Hero yang Rabun pakai spek nak selamatkan diri dari makhluk makhluk pelik yang membaham manusia....

Hebat bukan...masa aku main ni pon aku masih belum betul betul tegar Rabun lagi dan lepas main game ni aku semakin rabun dan rabun.... Terima kasih Gordon Freeman ...kita sama sama Rabun walaupon ko hero dan aku tak berepa hero yang pasti ko pakai spek dan aku pon pakai spek hehehehehe.... 














Ni saintis saintis bodoh yang tau menjerit macam mak nyah....selalunya lepas aku dapat maklumat atau ubat aku belasah dia orang ni sampai mampos hahahahaha!!






Baru aku perasan skit skit macam Gaddafi pon ada....




   Ni antara makluk mahkluk kasar nya...jagan lah gelak.... masa ni teknologi hampeh lagi....





Baik masa Untuk bekerja....

Cik Ruam tolong lah bertenang sebentar..... 




1 comments:

Ajim said...

best tu game half life. tapi lama dah tak main. huhuhu...