Thursday, April 28

KOMIK SOLO KEDUA




Tak tahu menahu bila komik solo aku ni keluar secara tepatnya, lepas hantar dan dapat payment terus tak ada kesempatan contact penerbit, tak kisahlah, janji rasa puas kat hati tengok karya kedua aku ada kat market, rasanya dah ada kot kat MPH dan POPULAR

Komik ni terbitan Humaira Publication





Secara peribadi aku pon tak sangka komik ni dapat lepas dari segi konsep dan idea, memandangkan Syarikat ni berunsurkan islamik dan kebanyakan bukunya yang lain bergenre kan humor, Sedangkan aku rasa buku aku ni walaupon nipis tapi bergenre kan berat.










Insya Allah kalau ada kelapangan nanti aku nak cerita lebih lanjut pasal buku ni




1 comments:

myownmind said...

Boss!! Dis is Waverider of pergh..

aku ada beli komik nie dan dah blogged di shenufan.blogspot.my..yeihaaa..